Garancia

Garanciális feltételek

HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő, jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk.

Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát cégünk biztosítja, kivételt képeznek a Vaillant és Saunier Duval alkatrészek, melyekre azt a gyártó magyarországi képviselete biztosítja.

Webáruházunkban található, kizárólag gyári gázkészülék-alkatrészek beszerelését csak érvényes gázszerelő igazolvánnyal rendelkező, szakképzett, a készüléket jól ismerő szakember végezheti. A készülékekben egyidejűleg víz, gáz és elektromos áram is jelen van, így megfelelő szakértelem, képzettség hiányában annak javítása tilos, és életveszélyes. Amennyiben nem ilyen szakember végezte a javítást, az alkatrészre semmiféle garanciát nem vállalunk.

Reklamáció esetében kérjük a szerelő által kiállított beépítési munkalapot, a hibajelenség pontos és szakszerű leírásával, illetve a szolgáltatás számlájának másolatát cégünkhöz eljuttatni szíveskedjen. A visszaküldött alkatrészeket minden esetben bevizsgáljuk.

Kérjük vegye figyelembe, hogy a webáruházunkban forgalmaztott alkatrészek, melyek készülékekbe építve használhatóak, és az ilyen esetekre a rendelet szerint az elállási jog nem vonatkozik. (Általános szerződési feltételek, 9. Elállási jog pontjának "A vevő nem gyakorolhatja az elállási jogát:" bekezdés) Természetesen bontatlam csomagolású, fel nem használt alkatrész előzetes egyeztetés alapján visszaküldhető.

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre, melynek ára meghaladja a 10.000 forintot, 12 hónap jótállás kötelező. A jótállási idő kezdete a számla és/vagy az esetlegesen létező jótállási jegy dátuma.

Garanciális igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

  • a termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel;
  • a  számla egy példánya (másolat is elég);
  • A termék gyári garancia jegye, amennyiben létezik
  • beépítési munkalap, és szakvélemény


A garanciális problémával cégünkhöz behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. helytelen tárolás, elfagyás, beázás, mechanikai sérülés, elemi kár, elektromos hálózat hibájából bekövetkező sérülés, szándékos rongálás, szakszerűtlen felhasználás, javítási kísérlet nyomai stb.) esetén a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvéleménye alapján vállalják a cserét.

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefonszámán vagy a központi szakszervizénél. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a forgalmazó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék cseréjét.
    
Utánvéttel küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.   

Amennyiben a szavatossági vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.