Szerviz

Üzembe helyezés

Beretta, Riello, Weishaupt készülékek üzembe helyezése Budapest és Pest megye térségében (Dunakeszi, Göd, Sződ, Sződliget, Vác, Veresegyház, Szada, Gödöllő, Fót, stb)

A készülékek felszerelése, és elindítása nem egyenlő az üzembe helyezéssel. Oda kell figyelni arra, hogy a készülékre a garancia csak onnantól kezd élni, mikor a jótállási jegyet a hivatásos szerviz szerelője kitöltötte, aláírta és lepecsételte. Ezek hiányában a készülék nem garanciális, és meghibásodás esetén annak megjavításáért fizetni kell.
A készülékek mindenkori garanciális feltételei vagy a garanciafüzetben, vagy a garanciajegyen olvashatóak, így ezeket mindenképpen kérje el a kivitelezőtől, és gondosan olvassa el. Az üzembe helyezés előfeltétele, hogy a készülék a falra legyen szerelve, fűtés, víz és gáz oldalon a hálózatra legyen csatlakoztatva, az égéstermék elvezetés szakszerűen legyen kivitelezve, és az áramellátás biztosítva legyen.

A beüzemelés menete és előnyei:
A készüléket bekötjük a villamos hálózatba
A szoba termosztátot csatlakoztatjuk a készülékhez, a felprogramozás az Ügyfél feladata
Indirekt tároló csatlakozás esetén bekötjük az érzékelőt, vagy termosztátot
A készüléket a működési körülményekhez igazítjuk
Beszabályozzuk a készüléket
A garancia az üzembe helyezés dátumától indul. Gyártótól függően 2 vagy 3 évet jelent.
A készülék teljesítménye a lakás hőigényéhez igazítva kerül beszabályozásra


Karbantartás

A karbantartás keretében a készüléket szétszedjük majd elvégezzük az alábbi műveleteket:

  • eltávolítjuk kerül a készülékben lévő szennyeződést
  • leellenőrizzük a tágulási tartály nyomását
  • kitisztítjuk a főégőt
  • kitisztítja a fűtési hőcserélőt, és szükség esetén vízzel átmossuk
  • Szükség esetén kitisztítjuk biztonsági szelepet
  • Szükség esetén a lemezes hőcserélőt is kitisztítjuk, savazzuk
  • Szükség esetén kitisztítjuk a váltószelepet
  • kondenzációs készülékeknél elvégezzük a tüzeléstechnikai mérést

Amennyiben a fűtési (mono-, vagy bitermikus) hőcserélők savazása szükséges, úgy annak plusz költsége van, illetve időben is tovább tart. A készülék típusától függően a karbantartás kb. 1-2 órát vesz igénybe.
A legtöbb gyártó esetében, az éves karbantartás elvégzése a garancia meghosszabbításának a feltétele, ennek hiánya esetén a készülék elveszíti a garanciát és így felmerülő hibák esetén, az alkatrészcserék már nem térítésmentesek.
Ha a készülék már nem garanciális, akkor is ajánlott, hagyományos kazánok esetében legalább két évente, kondenzációs kazánok esetében évente elvégeztetni rajta egy komolyabb átvizsgálást.
A karbantartás elvégeztetése azért is tanácsos, mert ennek köszönhetően felszínre kerülhetnek apróbb működési hibák, melyek figyelmen kívül hagyása esetén, komolyabb meghibásodások következhetnek be.
A szén-monoxid mérgezéses balesetek nagy része is annak köszönhető, hogy a készüléket több éve nem látta szakember.
A karbantartások elvégzésére legalkalmasabb időszak fűtési szezonon kívül van vagyis április 15-től legkésőbb szeptember 15-ig, mivel ezen hónapok alatt sokkal rugalmasabban tudunk alkalmazkodni az Ön időbeli igényeihez is, ezért mindenképp azt tanácsoljuk, hogy éljen ezzel a lehetőséggel.
Bővebb információkét hívjon minket bátran.

Javítás

Garanciális javítások esetében ingyenesen javítjuk ki a készülék hibáit, és térítésmentesen cseréljük ki a meghibásodott alkatrészeket.
A garanciális feltételek gyártónként változgatnak, ezért kérjük minden esetben tanulmányozza át a garancia füzetet, melyben részletesen az Ön készülékére vonatkozóan le van írva minden.
Amikor a garancia lejárta után hibásodik meg a készülék természetesen már javítási költség ellenében megyünk ki megoldani a problémát.
Alkatrész meghibásodás esetén konkrét árat tudunk mondani. A javítási munkák időpont egyeztetés alapján kerülnek beosztásra

Kérjük ezeket az információkat ossza meg velünk, hogy a lehető leggyorsabban el tudjuk hárítani a hibát, akár már telefonon keresztül is:

  • Ügyfél adatok (név, cím, telefon)
  • Készülék adatok, gyártó és minél pontosabb típus)
  • Hibajelenség minél jobban körülírva, hogy mit tapasztal a készülék működése alatt, esetleg hibakód, hibajelzés